Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2015 07:15 - ДЯВОЛСКИ СЪН - ТАНЯ ИЛИЕВА
Автор: vidima Категория: Поезия   
Прочетен: 2026 Коментари: 2 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДЯВОЛСКИ  СЪН

ЯВИ  МИ  СЕ  ДЯВОЛЪТ  В  НОЩ  БЕЗ  ЛУНА.
В  СЪНЯ  МИ  СЕ  ВМЪКНА,  ГАДИНА...
В  СТАЯТА  ВЛЕЗЕ  ВЪВ  ВИД  НА  ЖЕНА,
КРАСИВА,  ИЗЯЩНА,  БОГИНЯ...

ПОЛЕКА  ПОЛЮШВАШЕ  СВОЙТЕ  БЕДРА,
КОСАТА  Й  -  ЧЕРНА  КОПРИНА...
С  ФИНЕС  Я  ОТМЕТНА  ТЯ  НАСТРАНА,
НА  МЕНЕ  БЕЗСРАМНО  НАМИГНА...

СТОЯХ  КАТО  ВТРЕЩЕН,  НЕ  ДИШАХ  ДОРИ.
ЗАЩО  ЛИ  ПРИ  МЕН  БЕШЕ  ВЛЯЗЛА?...
СЛЕДЕШЕ  МЕ  СЪС  СВОИТЕ  ЧЕРНИ  ОЧИ,
ОБЛИЗВАШЕ  УСТНИТЕ  ЖАДНА...

СТОЯХ  И  ТРЕПЕРЕХ.  НЕ  БЯХ  ЗАКОВАН,
НО  НЕЩО  КЪМ  НЕЯ  МЕ  ДЪРПА...
ОТ  ТАЗИ  ЖЕНА  НЯКАК  БЯХ  ОБЛАДАН,
ДАЛИ  НЕ  БЕ  ОНАЗИ  СЪС  СЪРПА?...

ПРИКАЗНА  БЕШЕ,  ИЗТЪКАНА  ОТ  СТРАСТ,
РЪКАТА  СИ  ТОПЛА  ПОДАДЕ...
СТОЕШЕ  ПРЕД  МЕН,  БОГИНЯ  В  АНФАС,
И  МЕНЕ  ПОВЕДЕ  КЪМ  АДА...

АЗ  ТРЪГНАХ  СПОКОЕН,  НЕ  СЕ  ПРОТИВИХ,
НЕ  МОЖЕХ  И  ДУМА  ДА  КАЖА...
ОТ  ТАЗИ  СЛАСТ  ВКУСИХ,  ОТ  НЕЯ  ОТПИХ,
ЧЕ  СЪМ  МЪЖ  ТРЯБВАШЕ  ДА  ДОКАЖА...

ДОКОСНАХ  ПЛЪТТА  Й,  ГОРЯХ  ВЪВ  ЖАРТА,
ПРЕЗ  ВСИЧКИ  СТИХИИ  ПРЕМИНАХ...
НАКРАЯ  ПРИЗНАХ  СИ...  СЪС  ТАЗИ  ЖЕНА
И  В  ПЪКЪЛА  ЧЕРЕН  ОТИВАХ...

ДОСТИГНАХ  НЕБЕТО  И  ВСИЧКИ  ЗВЕЗДИ,
ВЪВ  КРАТЕР  ВУЛКАНЕН  ПОПАДНАХ...
ДУШАТА  МИ,  ГОСПОДИ,  КОЙ  ЩЕ  СПАСИ?
В  КАПАНА  НА  ДЯВОЛА  ПАДНАХ...

А  „ТЯ"  ИЛИ  „ТОЙ"  БЕШЕ,  НЕ  ЗНАЯ  ДОРИ,
ОТ  ЛАСКИ  СЕ  ПРОСТО  ОТЪРСИ...
ПАК  МЕТНА  КРАСИВИТЕ  ЧЕРНИ  КОСИ
И  ОТ  СЪНЯ  МИ  СЕ  ИЗНИЗА  НА  ПРЪСТИ...

image

Автор:  Таня  Илиева



Гласувай:
13


Вълнообразно


1. injir - Всичко било само сън...
23.06.2015 21:58
Всичко било само сън...
цитирай
2. vidima - Всичко било само сън. . . А понякога ...
24.06.2015 06:41
injir написа:
Всичко било само сън...


А понякога се радваме, че е било сън, нали?!...
Хубав ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vidima
Категория: Лични дневници
Прочетен: 858381
Постинги: 207
Коментари: 216
Гласове: 62973
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031