Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.10.2013 10:43 - ПРОЩАЛНО - ПЕНКА ХАРАЛАМПИЕВА
Автор: vidima Категория: Поезия   
Прочетен: 1708 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 30.10.2013 09:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
            ПРОЩАЛНО

ИЗГЛЕЖДА  ЩЕ  СЕ  МРЕ,  МОМЧЕТА!
     ТОЗ  РАК  МЕ  ХАПЕ  И  ЯДЕ.
УБИВА  В  МЕНЕ  ТОЙ  ПОЕТА
НЕ  ПИША  ВЕЧЕ  СТИХОВЕ.

     ИЗЯДЕ  ДРОБА  МИ  И  ЕТО
АЗ  КАШЛЯМ  КАТО  МОТОРЕТКА.
ИЗГУБВАМ  СИЛИТЕ,  МОМЧЕТА.
СЕДЯ  СИ  ВКЪЩИ  КАТО  В  КЛЕТКА.

     НАВЪНКА  ПРОЛЕТТА  ЛУДЕЕ
ДАНО  НЕ  МИ  Е  ЗА  ПОСЛЕДНО!
А  ДОКТОРЪТ  МЪЛЧИ.  НЕ  СМЕЕ,
НЕ  ДАВА  НИЩО  ДА  ПОГЛЕДНА.

ЗАЛЪГВА  МЕ  -  ЩЕ  ОЗДРАВЕЯ.
     ТЕ  ДОКТОРИТЕ  СА  ТАКА.
А  АЗ  СЕ  МЪЧА  ДА  УСПЕЯ
ДА  СВЪРША  НЯКОИ  НЕЩА.

     ОТ  БОЛКИ  ПИЯ  ОПИАТИ,
НО  СЛАБО   ВЕЧЕ  ТЕ  ПОМАГАТ.
ИЗБЯГВАМ  ВСИЧКИТЕ  ПОЗНАТИ.
НЕ  ИСКАМ  ТЕ  ДА  СЕ  НАПРЯГАТ.

АЗ  ЧУВСТВАМ  -  КРАЯ  НАБЛИЖАВА.
ОТ  РАК  ЩЕ  БЪДА  АЗ  СЛОМЕН.
     ЕДНА  НАДЕЖДА  МИ  ОСТАВА,
ЧЕ  НЯКОЙ  ЩЕ  СИ  СПОМНЯ  МЕН.

     АЗ  МНОГО  СТИХОВЕ  НАПИСАХ.
ДОБРИ  ЛИ,  ЛОШИ  -  АЗ  НЕ  ЗНАМ.
ЗА  ВСИЧКО  ПИСАХ  АЗ  УЛИСАН  - 
ДОРИ  ЗАБРАВЕН,  ВЕЧНО  САМ.

     МЕЧТАЯ  ТЯХ  ДА  ГИ  ЧЕТАТ,
ДА  НОСЯТ  РАДОСТ  ВЪВ  СЪРЦАТА.
НАДЯВАМ  СЕ  ДА  РАЗБЕРАТ
КАКВО  Е  МЪЧИЛО  ДУШАТА.

НО  В  ДРУГ  СВЯТ  ВЕЧЕ  ЗАМИНАВАМ.
      ОСТАНАХА  МИ  МАЛКО  ДНИ.
ЗАТУЙ  СЪС  ВАС  СЕ  АЗ  ПРОЩАВАМ
И  ВИ  ЖЕЛАЯ  СВЕТЛИ  ДНИ.



       image
               
                  4-ти  май,  2013
           Пенка  Харалампиева



Гласувай:
7


Вълнообразно


1. andrei - Стискам Ви палци и ще се моля за Вас!
23.10.2013 11:31
Надявам се да оздравеете!!!
цитирай
2. vidima - Надявам се да оздравеете!!! Не ...
23.10.2013 13:07
andrei написа:
Надявам се да оздравеете!!!


Не се отнася за мен. Отнася се за Пенка Харалампиева /murmashka/.
Нямам представа какво става или е станало със нея, но посетих блога
й и тази нейна прощална творба много ме трогна, затова реших да я
публикувам и в моя блог.
Благодаря за доброто човешко отношение.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vidima
Категория: Лични дневници
Прочетен: 864212
Постинги: 207
Коментари: 216
Гласове: 63360
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930